Partyflock
 
Flockonderwerp · 14347
140x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Mensjes kijk uit met wat je meeneemt want de duitse politie neemt het niet zo nou.

Als je gaat raad ik je aan om met de bus te gaan.

Dank u voor de aandacht :P
Waarschuw beheerder
wilbert!!
jij kan die zakjes lucht dicht maken las ik net..
dus niemand meenemen, wilbert neem alles mee!!
ja wilbert wordt knaken verdienen!!
concurent van peusje escobar!!

verdomme de hele dag jou zitten te zoeken zaterdag..(zocht een loke-like, niemand kan tippen aan willie!!

q base halen we de schade in maatje!!
Waarschuw beheerder
ja en ik ga niet....:(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat kan ik peusje niet aandoen!!! Ik kijk wel uit want ik wil wel met het kerstontbijt thuis zijn !!!
 
Waarschuw beheerder
ga naar nightmare :yes:
 
Waarschuw beheerder
ik ga ook niet :(
kapot balen..
Waarschuw beheerder
Ben zoiezo van de partij lekker knallen in duitsland voor de 1ste keer buitenland naar een feest!
:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
zekres aanwezig gister me kaartje gehaald gewoon doorknallen
Waarschuw beheerder
jah en jij ook
voor mij ook eerste feesj buitenland
zal wat worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Knallende Wartaal.© op dinsdag 22 augustus 2006 om 22:54:
Nee dat kan ik peusje niet aandoen!!! Ik kijk wel uit want ik wil wel met het kerstontbijt thuis zijn !!!


wel lief dat je toch nog aan mij dacht auwe!!

gelukkig ben ik ook met het kerstontbijtje thuis!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zo de reacties op pf lees is dit toch wel een speciaal feest geweest, ben er volgend jaar zeker bij
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen van de kop en het ging er weer op
dus een ideaal feestje voor mijn Lange darm
Mister JIm Worst
 
Waarschuw beheerder
relaxt feestje heah, kwam omdat ik er was ...
Waarschuw beheerder
donateur
kon er helaas niet bij zijn kut zooi volgend jaar ga ik zeker te weten
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GertusV op vrijdag 15 september 2006 om 17:09:
volgend jaar ga ik zeker te weten


Oh dan blijf ik thuis ... :yes: